ПЕДАГОГІЧНА СКАРБНИЧКА

            КВЕСТ

21 ЛЮТОГО - МІЖНАРОДНИЙ ДЕНЬ МОВИ


 БУДЕТЕ МАТИ ЗМОГУ  ПОКАЗАТИ  СВОЇ
 1.ЗНАННЯ
       2.УМІННЯ                                                               
            3.НАВИЧКИ
                  4.ЕРУДИЦІЮ
                         5.КМІТЛИВІСТЬ
                                 6.ТВОРЧІСТЬ
                                        7.ТАЛАНТ
                                            8.ШВИДКІСТЬ ВОЛОДІННЯ ІКТ




ОТОЖ,ЗАПРОШУЄМО УСІХ УЧНІВ 4-9кл.  ДО УЧАСТІ
                          У  КВЕСТІ( ВСЬОГО 5 ЗАВДАНЬ)

   ПОДОРОЖ  НА ОЛІМП «МОВОЗНАВСТВА»,

   ЯКИЙ ПРОЙДЕ У  Малоключівській гімназії
НА ЗАГАЛЬНОШКІЛЬНІЙ ЛІНІЙЦІ КОЖЕН КЛАС ОДЕРЖИТЬ МАРШРУТНИЙ ЛИСТ,А ТРИВАТИМЕ ПОДОРОЖ ДО КІНЦЯ УРОКІВ.

ЗАВДАННЯ  МОЖНА ВИКОНУВАТИ ТІЛЬКИ ПІД ЧАС ВИХОВНОЇ ГОДИНИ ТА  ПЕРЕРВ.

ЖУРІ: УСІ ВЧИТЕЛІ ТА ПРАЦІВНИКИ ШКОЛИ 









М А Р Ш Р У Т   (ЗАВДАННЯ №1)

8кл. Завдання№1 на дверях у кімнаті,де є і столи,і крісла,але учні там не навчаються,проте дуже люблять це місце

   9кл.№1 Завдання  у тому місці,де зберігаються усі відомості  про учнів вашого класу від дня вступу у щколу і по сьогоднішній день

 5кл. Завдання №1у вчителя,який народився після Міжнародного дня мови

4кл.Завдання №1 у класі,де навчається найбільше учнів

6кл. Завдання№1 у куточку Шани і Слави людям,якими гордиться школа і село

7кл. Завдання№1 у найвідомішій книзі Т.Г.Шевченка(подумайте,де вона знаходиться)





ЗАВДАННЯ № 1

   №1   9 кл.Поставити наголос у словах
         Дочка,чотирнадцять, діалог, кілометр,завдання

 №1   8кл. Виправити помилки

Ненаписав,великдень, чий небуть, у Івана, матірю

 №1  5кл. Якого  члена  речення немає?(Викреслити)

    Підмет,присудок,додаток, займенник,обставина,означення

№1    6кл. Якого члена речення немає у  реченні?(допишіть)

              У школі проходить квест з мови.

 №1       4кл.Прочитайте уважно! Усе правильно?

      Н.хто?що?
      Р.кого?чого?
      З.кого?що?
      Д.кому?чому?
      О.ким?чим?
       М.на кому?на чому?
       К.
Виберіть варіант відповіді:

      Так                                         ні

 №1 7кл .  Синоніми,антоніми,омоніми вивчає розділ науки про мову,що називається…(закінчіть думку)

Завдання №2

 №2  4кл.1.Визначіть рід,число,відмінок слова Поздимир,запишіть його у множині.   (відповісти усно)

№2    6кл.Ворота,окуляри,шашки,штани.  У чому секрет(особливість) цих слів?       (відповісти усно)

№2   5кл. Знайти помилку. Сонце,Маріє,Поздимир,земле,мамо.
        (відповісти усно)

 №2   7кл. Хто,що,який,чий. Це займенники питальні чи відносні?
              (відповісти усно)

   №2  8кл.  Не знаю правильної відповіді. Це речення неозначено-особове. Так  чи   ні.(виберіть усно варіант відповіді)

№2  9кл.Сміються й плачуть соловї і б`ють піснями в груди… У реченні треба ставити: А) ,  Б) ; В) – Г) :
                                                                            Д) нічого     (усна  відповідь)


МАРШРУТ ЗАВДАННЯ №3

  9кл. Завдання №3 у того, хто є керівником закладу освіти

8кл.Завдання №3 у того,хто навчив вас писати перші
  букви, слова та речення

7кл. Завдання №3 у керівника гуртка «Калинонька»

 6кл. Завдання №3 у того, чию працю у школі ви не завжди
   поважаєте, не розуміючи, що шкодите найперше своєму
   здоров`ю

 5кл. Завдання №3 на дошці класу, де колись на перерві збиралися вчителі

4кл. Завдання №3 у кімнаті, де «дізнаєтесь про свій ріст та вагу»

ЗАВДАННЯ №3          
ЦІКАВИНКИ ІЗ ЧАРІВНОЇ  СКРИНЬКИ          

          ЧИ   ЗНАЄМО,ХТО В ДОМІ НАШОМУ ЖИВЕ? 

 №3 8кл. ЗАПИШІТЬ ПРІЗВИЩА ПРАЦІВНИКІВ ШКОЛИ,У ЯКИХ ОДНАКОВА КІЛЬКІСТЬ БУКВ І ЗВУКІВ

  №3   9кл. ЗАПИШІТЬ ІМЕНА ПРАЦІВНИКІВ ШКОЛИ,У ЯКИХ БІЛЬШЕ ЗВУКІВ,НІЖ БУКВ

 №3 6кл. ЯКЕ ПРІЗВИЩЕ НАЙБІЛЬШ ПОШИРЕНЕ СЕРЕД УСІХ УЧНІВ ШКОЛИ?(письмово)

№3   7 кл. ЯКА   БУКВА НАЙПОПУЛЯРНІША НА ПОЧАТКУ ПРІЗВИЩА УЧНІВ ШКОЛИ? (письмово)

 №3  4кл. ЗАПИСАТИ В АЛФАВІТНОМУ ПОРЯДКУ ІМЕНА УЧНІВ  СВОГО КЛАСУ  (письмово)

№3  5кл. Записати імена працівників школи,які роблять усе,щоб вам було затишно,щоб були здорові ,хоч не є вчителями. (письмово)


МАРШРУТ №4

5кл. Завдання №4 у вчителя, який ніколи  не викликає учнів до дошки на своєму уроці

8 кл. Завдання №4 у кабінеті, який найменший за розміром,але у ньому- усі важливі документи про учнів,учителів,працівників школи

6кл. Завдання №4 у вчителя, якому ви найбільше розкриваєте таємниці свого шкільного життя.Подумайте, хто він?

4кл. Завдання№4 в учителя,з яким попрощаєтесь через три місяці

 9 кл. Завдання №4 у кімнаті на столі,про яку ви щодня думаєте,переступивши поріг школи, і поспішаєте наввипередки

7кл. Завдання №4 у підручнику,який ви найчастіше відкриваєте


ЗАВДАННЯ №5  (у комп'ютерному кабінеті)
 А)   Станція  « Помилка»
 Щоб  перейти на наступну зупинку,прочитай ще раз уважно усі повідомлення про квест.(Маєш зауваження – розкажеш  усно)


       Б) Зупинка «Що? Де?»
Завдання: відгадати ,що знаходиться у посудині, записати у коментарі і вказати клас.
Там лежить те, що по-різному називається в українській та російській мовах. З'явилось це слово в давньоіндійській мові і звучало приблизно, як «шакара».

Підказка: 1) означало «пісок», 2) деякі народи видобувають з тростини, а деякі – з овочів.


Картинки вставити        (Відповідь: цукор – сахар)


(поспішіть вчасно віднести виконане завдання у "чарівну скриньку")

Немає коментарів:

Дописати коментар