КВЕСТ
21 ЛЮТОГО - МІЖНАРОДНИЙ ДЕНЬ МОВИ
БУДЕТЕ МАТИ ЗМОГУ ПОКАЗАТИ СВОЇ
1.ЗНАННЯ
2.УМІННЯ
3.НАВИЧКИ
4.ЕРУДИЦІЮ
5.КМІТЛИВІСТЬ
6.ТВОРЧІСТЬ
7.ТАЛАНТ
8.ШВИДКІСТЬ ВОЛОДІННЯ ІКТ
ОТОЖ,ЗАПРОШУЄМО УСІХ УЧНІВ 4-9кл. ДО УЧАСТІ
У КВЕСТІ( ВСЬОГО 5 ЗАВДАНЬ)
ПОДОРОЖ НА ОЛІМП «МОВОЗНАВСТВА»,
ЯКИЙ ПРОЙДЕ У Малоключівській гімназії
НА ЗАГАЛЬНОШКІЛЬНІЙ ЛІНІЙЦІ КОЖЕН КЛАС ОДЕРЖИТЬ МАРШРУТНИЙ ЛИСТ,А ТРИВАТИМЕ ПОДОРОЖ ДО КІНЦЯ УРОКІВ.
ЗАВДАННЯ МОЖНА ВИКОНУВАТИ ТІЛЬКИ ПІД ЧАС ВИХОВНОЇ ГОДИНИ ТА ПЕРЕРВ.
ЖУРІ: УСІ ВЧИТЕЛІ ТА ПРАЦІВНИКИ ШКОЛИ
М А Р Ш Р У Т (ЗАВДАННЯ №1)
8кл. Завдання№1 на дверях у кімнаті,де є і столи,і крісла,але учні там не навчаються,проте дуже люблять це місце
9кл.№1 Завдання у тому місці,де зберігаються усі відомості про учнів вашого класу від дня вступу у щколу і по сьогоднішній день
5кл. Завдання №1у вчителя,який народився після Міжнародного дня мови
4кл.Завдання №1 у класі,де навчається найбільше учнів
6кл. Завдання№1 у куточку Шани і Слави людям,якими гордиться школа і село
7кл. Завдання№1 у найвідомішій книзі Т.Г.Шевченка(подумайте,де вона знаходиться)
ЗАВДАННЯ № 1
№1 9 кл.Поставити наголос у словах
Дочка,чотирнадцять, діалог, кілометр,завдання
№1 8кл. Виправити помилки
Ненаписав,великдень, чий небуть, у Івана, матірю
№1 5кл. Якого члена речення немає?(Викреслити)
Підмет,присудок,додаток, займенник,обставина,означення
№1 6кл. Якого члена речення немає у реченні?(допишіть)
У школі проходить квест з мови.
№1 4кл.Прочитайте уважно! Усе правильно?
Н.хто?що?
Р.кого?чого?
З.кого?що?
Д.кому?чому?
О.ким?чим?
М.на кому?на чому?
К.
Виберіть варіант відповіді:
Так ні
№1 7кл . Синоніми,антоніми,омоніми вивчає розділ науки про мову,що називається…(закінчіть думку)
Завдання №2
№2 4кл.1.Визначіть рід,число,відмінок слова Поздимир,запишіть його у множині. (відповісти усно)
№2 6кл.Ворота,окуляри,шашки,штани. У чому секрет(особливість) цих слів? (відповісти усно)
№2 5кл. Знайти помилку. Сонце,Маріє,Поздимир,земле,мамо.
(відповісти усно)
№2 7кл. Хто,що,який,чий. Це займенники питальні чи відносні?
(відповісти усно)
№2 8кл. Не знаю правильної відповіді. Це речення неозначено-особове. Так чи ні.(виберіть усно варіант відповіді)
№2 9кл.Сміються й плачуть соловї і б`ють піснями в груди… У реченні треба ставити: А) , Б) ; В) – Г) :
Д) нічого (усна відповідь)
МАРШРУТ ЗАВДАННЯ №3
9кл. Завдання №3 у того, хто є керівником закладу освіти
8кл.Завдання №3 у того,хто навчив вас писати перші
букви, слова та речення
7кл. Завдання №3 у керівника гуртка «Калинонька»
6кл. Завдання №3 у того, чию працю у школі ви не завжди
поважаєте, не розуміючи, що шкодите найперше своєму
здоров`ю
5кл. Завдання №3 на дошці класу, де колись на перерві збиралися вчителі
4кл. Завдання №3 у кімнаті, де «дізнаєтесь про свій ріст та вагу»
ЗАВДАННЯ №3
ЦІКАВИНКИ ІЗ ЧАРІВНОЇ СКРИНЬКИ
ЧИ ЗНАЄМО,ХТО В ДОМІ НАШОМУ ЖИВЕ?
№3 8кл. ЗАПИШІТЬ ПРІЗВИЩА ПРАЦІВНИКІВ ШКОЛИ,У ЯКИХ ОДНАКОВА КІЛЬКІСТЬ БУКВ І ЗВУКІВ
№3 9кл. ЗАПИШІТЬ ІМЕНА ПРАЦІВНИКІВ ШКОЛИ,У ЯКИХ БІЛЬШЕ ЗВУКІВ,НІЖ БУКВ
№3 6кл. ЯКЕ ПРІЗВИЩЕ НАЙБІЛЬШ ПОШИРЕНЕ СЕРЕД УСІХ УЧНІВ ШКОЛИ?(письмово)
№3 7 кл. ЯКА БУКВА НАЙПОПУЛЯРНІША НА ПОЧАТКУ ПРІЗВИЩА УЧНІВ ШКОЛИ? (письмово)
№3 4кл. ЗАПИСАТИ В АЛФАВІТНОМУ ПОРЯДКУ ІМЕНА УЧНІВ СВОГО КЛАСУ (письмово)
№3 5кл. Записати імена працівників школи,які роблять усе,щоб вам було затишно,щоб були здорові ,хоч не є вчителями. (письмово)
МАРШРУТ №4
5кл. Завдання №4 у вчителя, який ніколи не викликає учнів до дошки на своєму уроці
8 кл. Завдання №4 у кабінеті, який найменший за розміром,але у ньому- усі важливі документи про учнів,учителів,працівників школи
6кл. Завдання №4 у вчителя, якому ви найбільше розкриваєте таємниці свого шкільного життя.Подумайте, хто він?
4кл. Завдання№4 в учителя,з яким попрощаєтесь через три місяці
9 кл. Завдання №4 у кімнаті на столі,про яку ви щодня думаєте,переступивши поріг школи, і поспішаєте наввипередки
7кл. Завдання №4 у підручнику,який ви найчастіше відкриваєте
ЗАВДАННЯ №5 (у комп'ютерному кабінеті)
А) Станція « Помилка»
Щоб перейти на наступну зупинку,прочитай ще раз уважно усі повідомлення про квест.(Маєш зауваження – розкажеш усно)
Б) Зупинка «Що? Де?»
Завдання: відгадати ,що знаходиться у посудині, записати у коментарі і вказати клас.
Там лежить те, що по-різному називається в українській та російській мовах. З'явилось це слово в давньоіндійській мові і звучало приблизно, як «шакара».
Підказка: 1) означало «пісок», 2) деякі народи видобувають з тростини, а деякі – з овочів.
Картинки вставити (Відповідь: цукор – сахар)
Немає коментарів:
Дописати коментар